16 Ekim 2014 Perşembe

Gülşah aseton :D


Hepinize yeniden merhaba arkadaşlar.
Bugün gülşah aseton hakkındaki düşüncelerimi yazıcam.İlk olarak ben bu asetonun kokusuna bayıldım canım sıkıldıkça açıp kokluyorum normal aseton kokusunu da çok seviyorum zaten, bu asetonun güzel kokmasının sebebi parfümlü olması. Benim aldığım mavi olanı bunun pembe ve moru da var ve onların özellikleri farklı tabikide benim bu ilgimi çekti ve aldım. üzerinde besleyicili ve parfümlü yazıyor. ve 130 ml. ben sesvdim açıkçası hem ojeyi çok güzel çıkarıyor hemde artıkları falan çok güzel temizliyor ben sevdim sizde alt tarafa beğendiğiniz yanlarını yorum olarak bırakabilirsiniz görüşmek üzere. :D 




                             Bu arada azına kadar doluydu ben biraz kullandığım için azaldı. :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder