10 Ekim 2014 Cuma

Hobby yüz el ve vücud kremi :D





Yeniden hepinize merhaba arkadaşlar :)
Bu yazım yine hobby’nin bir ürünüyle ilgili yine bir krem fakat bu ürün hobby’nin yüz el ve vücud kremi. Ben bu kerimi a-101’den çok severek aldım. Küçük boy ve ben zaten böyle küçük boy ürünleri çok seviyorum. Kokusuda çok hoş. Bu kremin zuytin yağlısıda vardı ama ben böğürtlen ve yoğurt özlüsünü aldım. Biraz kremden bahsedelim ben bu kremi hem sevdim hem sevmedim sevmediğim tarafı ; elinize sürüyosunuz ve başta yapış yapış gibi bir his bırakıyor ve biraz beklemeniz gerekiyor , elinizi yıkayınca çabucak elinizden sabun gibi çıkıyorve kayboluyor ben bu özelliğini sevmedim sevdiğim yanı ise ; sürdükten sonra hemen emiyo ve yumuşak oluyor taki yıkayana kadar. Benim bu krem hakkında düşüncelerim böyle sizin düşüncelereniz nasıl sizce nasıl bir krem alt tarafa yorum olarak brakabilirsiniz. :)



1 yorum: